Seyda94_ ben 2 Li 3 lü yaptırmadım istemiyorum dedim ultrasonda doktor zaten kolları bacakları görünüyo dıştan herşeyi tam dedi Allah’a sığınıyorum şimdi doktor ihtimal falan bişey der bütün hamileliğim acaba diye kafama takar üzülürüm ablamda oldu çünkü zehir oldu hamileliği çok şükür yeğenim sağlam genetik olarak sülalede de bişeyimiz yok. Allahtan gelene başım gözüm üstüne