Nghnszer Sevgi-clk bizde 30+5 beokoliyiz 🫶🏻 Heyecan da var merak da var herşey var sağlıkla gelsinler inş 😍
Emrezgi Lalemustafa merhaba aynıyız şu an birşey sorucam kan idrar testi dışında birşey yaptirdiniz mi su anlık birde folik asidi tam mi içiyorsunuz yarimmi
funnymummy Emrezgi folik asit 400 mg olur onu da tam almanız gerekir doktorunuz aksi birşey söylemedikçe
Kadriye11 Emrezgi bende 10 haftalığım folik asiti yarım kullanıyorum doktor önerisi tam kullanan var mı ki fark nedir acaba
Mavisperi captainavocado suan bende 10+0 aynıymışiz ne güzel kendi cinsiyetimizi merak ediyordum şimdi birde sizinkini merak ettim 😀😀😀