Yenianneyimmm sanırım seninle durumumuz ayni bende 31+3 teyim sonuna kadar 4000 lik kullanıcam benimde eşim 10 güne askere gidecek bedelliye bende kendim hiç yapmadım iğne bende deneyeceğim el mecbur oldu .hastane de hemşire çok özensiz yapıyor mosmor oluyor kimse kendin kadar dikkat etmez Allah yardımcımız olsun