Yenianneyimmm ben ilk günden beri kendim vuruyorum bu konuda kşmseye güvenemedim ☺️ Diz kapağının en az 4 parmak yukarsı ortalara biryere denk geliyor kasıkla diz kapağı ortasına ön yüzde değilde daha çok arkalara vuruyorum iki bacak dönüşümlü kolda aynı şekilde ama kol acımıyor şişmiyor çok morardığı için ara verdim şu anda Ama iğne vurulduğu an etini sıkıştırman enjektenedeceğin anda eti serbest bırakman gerekir canım