Aleynasvr 26+4 haftalığız aslında doğum 4 temmuz görünüyor ama ilk bebeğimi 37. Hafta dogurmustum burda faZla beklemez diye düşünüyorum. İkinciye Dr kız dedi ama sadece bir kere gösterdi sonraları hep gizledi kendini o yüzden emin olup birşey almıyorum zaten büyük alınacaklar oglumdan hep var. Kıyafet olarak da oğluma unisex çok şey almıştım onları kullanırım başta diyorum ☺️ geçenlerde bir korktum kasilmalarim oldu o yüzden hastane çantamı da erkenden hazırlamayı düşünüyorum acil bir durum olursa ( Allah korusun) çantanın hazırla beklemesi iyidir.