28+4 deyim. Elektronik eşyalar kaldı benim buhar makinası ateş ölçer gibi . bir de kendime alacağım gecelik çamaşır gibi şeyler . Onları sona bırakıyorum kilo alırım diye. Kıyafet çok fazla oldu artık almicam. bakım ürünleri de tamam. Liste yaptım ama hiç eksilmiyor sanki alacaklarım. Bazen hiçbirini almayayım diyorum. Eskiden bunlar mi vardı 😅