Deletedmom727271 30+5 mayıs 22 haftası olacak ikinci sezaryenim olacağı için belli bir aksilik olmazsa 😊
Sinemasal Bende bugün tam 34 haftalık hamileyim doktor henüz net birşey söylemedi ne zaman olur diye bekliyorum korku ve heyecanla 😭🥰🥰
1minik_ kuzeymomss ay aynıyız bizede 19 mayis diyor doktor ama dogum şeklimi bilemiyorum herseyden korkuyorum
kuzeymomss 1minik_ bizimde 19 Mayıs tam 40. Hafta oluyor bakalım nasıl gelmek ister ben sezaryenden çok korkuyorum inşallah normal olur diyorum hep ama kendisi nasıl gelmek isterse sağlıkla öyle gelsin beyefendi 😇☺️
Ynme Selindrellaa 31+3🌺 İnşallah normal doğum istiyorum. Henüz hastane çantamı hazırlandığım için stres içindeyim 😐
Mom727373 ilkbeybiannesi Normalde sezeryan sadece anne ya da bebeğin hayatı bir tehlikesi varsa yapılır ve çoğu zaman doğum anına kadar bu belli olmaz. Devlette o nedenle sormuyorlar. Özelde ise durum müşteri memnuniyeti ve zaman yönetimi üzerinden ele alındığı için gebelere tercihleri sorulur ama sezeryan planlı zamanı ayarlanabilir olduğu için daha çok tercih edilir ve gebeye de bu konuda telkin edilir.
ilkbeybiannesi Mom727373 ben de öyle biliyordum devlette verilmediğini, burada tarih yazılınca ben de şaşırdım 😬
Mom727373 Sibeltug 33+3um ben de. Ve bebişin 38inci haftadan 42ye kadar herhangi bir zamanda gelmesi olası. Bebeğin keyfi ne isterse o. Uygulamalar ve doktorlar ortalama bir fikir olarak 40 hafta veriyor, kesin değil o. Tahmin.
Tazeanne0134 Selindrellaa bende 31+6 haftalık hamileyim 2.gebeliğim ssvd yapmak istiyorum inşallah olur sağlık olsun da hayırlısı olsun bakalım sen nasılsın ne hissediyorsun
Selindrellaa Tazeanne0134 çok teşekkür ederim iyiyim sen nasılsın 🥰 2sinin de eksi artı yönlerini düşünüyorum aslında 😊
Tazeanne0134 Selindrellaa çok şükür canım iyiyim ama ağrılarım falan çok var kızçem içeride gerinip duruyor gece bile sağlıkla bi doğsalardı senin 2.gebeliğin miydi
ESEN_VELI12345 Bende şuan 34+1 deyim enson gittiğimde 12–13 mayıs arası dedi doğum normal doğum olarak görüyor dedi doktor