Kilaflarinmucizesi Selindrellaa Bugün 33+2 bitiyor 2. Gebeliğim ilki normaldi. İnşallah bu da normal olur
Dmllale Selindrellaa 33+5 haftalığız heyecan ve korkuları aynı anda yaşadığım haftalardayım. Sağlıkla gelsin bebeklerimiz🥰
Eda_Esen Selindrellaa Bizde 33+4 olduk ama Mayıs annesi mi olacağım nisan annesi mi daha belli değil 🙈🙈
Selindrellaa Eda_Esen ben de haziran olarak başladığım hamileliğimi mayıs olarak bitiricem kısmetse 😂🤭
Yavrukusumm 34+4 haftalığız kızımla doğumumuz 8 Mayıs gözüküyor normal doğum olucak bekliyoruz bakalım 🙂💮
kuzeymomss Selindrellaa yok ben normal istiyorum o yüzden bekliyoruz bakalım ne zaman gelmek isterse ☺️
MerveeD Selindrellaa tam 33. Haftadan selaamm💜 son gün olarak 19 Mayıs görünüyor epidüralli normal doğum istiyorum ama henüz belli olmadı birdaha Kı gtmemde belli olacak inşallah normal yapıp yapamayacagımm
Annekuzusu_Ayaz Selindrellaa bizde 33 olduk 18 mayıs tahmini doğum tarihi ama ben o zamana kalacağını düşünmüyorum ya🤷
Demirssmomm ilkbeybiannesi tahmini doğum tarihiniz bebeğinizin ölçüsüne göre değişir, elinize verilen ultrasondada yazıyor. Sezeryan tarihinin bilinmesi söylenmesi farklı bir durum
ilkbeybiannesi Demirssmomm öyle değişiyor mu bilmiyordum. Ben son adete göre belirleniyor sanıyordum 33 de kontrolüm var doktora soracağım sağolun 🙏
Demirssmomm ilkbeybiannesi son adete göre haftanız belirleniyor, bebeğinizin ölçümlerine görede ultrason tahmini tarih veriyor. Bebek yarın doğmak istese Allahtan başka kimse bilemez.. bu işler çok karışık 🙈
Sibeltug 33+4 bizde oğlumla🥰 ama bize net bir tarih vermedi doktorumuz 15-22 mayıs dedi sizin nasıl net bir tarihiniz var güzel anneler☺️
Mom727373 Sibeltug 33+3um ben de. Ve bebişin 38inci haftadan 42ye kadar herhangi bir zamanda gelmesi olası. Bebeğin keyfi ne isterse o. Uygulamalar ve doktorlar ortalama bir fikir olarak 40 hafta veriyor, kesin değil o. Tahmin.