Nurcan6161 32+4 haftalıgiz 23 mayis gözüküyor doğum normal doğum istiyorum bakalım hayırlısı pazartesi kontrolumuz var ne diycek doktor
Tazeanne0134 Selindrellaa çok şükür canım iyiyim ama ağrılarım falan çok var kızçem içeride gerinip duruyor gece bile sağlıkla bi doğsalardı senin 2.gebeliğin miydi
35lavanta Selindrellaa 33+1 olduk tahmini doğum tarihimiz 19 Mayıs ama tabi nasip kızımda da tahmini 28 Mayıstı 12 mayısta anneler gününde doğmuştu 🤗🤗 Şimdilik yine normal doğum gözüküyor umarım bir aksilik olmaz 🌸
Tazeanne0134 Selindrellaa bu aralar çok geriniyor benim ki 2.gebeliğim canım oğlum var 1 tane 26 aylık