yagmr birşey söyliyim mi bana kesik atmalarına rağmen eskisinden hiç bir farkı Yok,vajinanın okadar esnek bir yapısı var ki Doğumdan sonra boru gibi içini tamamen görebileceğin şekilde geniş oluyor ama o 40 günlük süreç varya boşuna dememişler,gerçekten gözlerinize inanamayacağınız kadar güzel toparlanıyor,ilk günler o görüntü beni çok korkutmuştu ama hiçbir fark Yok eskisi ile eşim de aynı düşüncede zaten🙈