YakupBraKl Melos göğüs ucum var çok şükür sabah sütüm yoktu emdi gelmedi sinirlendi şimdi azar azar geliyor bu sefer oğlum emmiyor 😔
Esersofya YakupBraKl çok normal benim ilk doğumumda kızım da çabalarının boşa gittiğini anlayınca kızdı emmedi ama sonra ben yardım ettim göğüs ucunu etrafı ile birlikte tutup ağzına sok,daha bilmiyor emmeyi öğrenecek,sen öğreteceksin 🙂
YakupBraKl Saolun Allah razı olsun amin rabbim tüm hamilelere evladını sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah
Vldn mercimek YakupBraKl ya normel doğum acısını biraz daha detaylı anlatrmısın yani çok suni sancı cekmişsin doğuma kadar sence sancımı zor doğum anımı benim artık rüyalarıma girmeye başladı normel nasıl doğurucam diye kesik acısını felan duydunmu
YakupBraKl Vldn ben suni sancıda çok çektim Doğum anında o kadar çekmedim açıkcası kestiği hissettim ama acı hissetmedim dikiştede acı hissetmedim yani suni sancı çok zordu benim için
Esersofya Vldn bak ben de normal Doğum yaptım epidural aldım zerre sancı hissetmedim sadece Bebek çıkacağı zaman şiddetli basınç hissediyorsun büyük tuvaletin varmış gibi o zaman da zaten istemsiz bir şekilde ıkınmaya başlıyorsun hele kesik ağrısını zerrrrreeee hissetmiyorsun hiç hiç hiç
Asena YakupBraKl oy ne güzel maşallah Rabbim hayırlı uğurlu eylesin analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah ☺🙏🏻💐 darısı tüm hamişlerin başına inşallah 🙏🏻
YakupBraKl Esraabrklu sezeryan olmadım normal Doğum yaptım ilk geldi ama çok az sonra gelmedi çocuğum da emmedi uğraşıyorum suan mecbur aç kaldığı için mama veriyorum