Esersofya sağsalim olduktan sonra anne de bebek de yöntemin çok önemi yok bence .. evlat sahibi olmanın tadı başka bişeyde YÖK diyorlar benim ilk gebeliğim inşallah bende tadarım sağlıcakla .. 34+4 üm bende ama doğumu konuşmadık henüz doktorumla tarihi
İnternete göre 20 ocak -5 şubat