BAyanlar öncelikle cumartesi sancım vardı doktora geldim sancı çıktı ama açılma yoktu sonra ağrımda kesildi ama doktor bana gece Doğum yaparsın büyük ihtimal yapmasında yarın gel dedi gecede sadece vajinam ve kaslarım ağrıdı kalça bölgemde ama çok değil normal gittik doktor baktı sancım yok 4cm açılmam vardı yatış verdiler suni sancı verdiler 3 saat sonra baktılar yine 4 cm di sonra suyumu açtılar bebeğin aşağı inmesini sağladılar kanala girmemişti rahim açıcı iğne vurdular 3 tane sonra duş aldırdılar çok ağrı çektim sonra akşam 8 gibi doğuma aldılar bebeğin başı gelmiyordu ıkındım olmadı sonra ebe karnımdan bastırdı doktor alttan açmaya çalıştı çok zorlandım ama sonunda oldu bebeğim sağlıklı çok şükür ama çok çektim hiç kolay olmadı 😔😔