Melekk32 Biz de 40+3 deyiz. Doktorum pazartesiye kadar bekleyelim doğmazsa, pazartesi yatış yapar doğumu başlatırız dedi. Ama bebiş kanala inmediği için normal başlayıp sezeryanla bitirilebiliyormuş. Benim de kafam karışık direk sezeryan mı istesem diye neden ikisini de yaşayayım. 🙊