Aak1210
Benimde belirtim yoktu, normal kontrole gittim suyum azaldı dendi, yatış yapıldı orda ilk defa çatı muaynesi yapıldı 2 cm acılmam varmış o şekil sunı sanci başlatılar .
Devlet hastanesinde doğum yapcaksan , genelde normal doğuma daha çok yöneliyorlar :)