Haappiness canım kesen var doktorun büyük ihtimalle yolk kesesinin olmayışını söylemiştir sana. yolk kesesi kesenin içinde yüzük gibi birşey oluyo oda bebeğin oluşucağına işaret ediyo yolk kesesi oluşmazsa bebekte oluşmuyor bildiğim kadarıyla. biraz araştır istersen 🙏🏼🌸