Haappiness kese capiyla teşhis koyuldu ve kanama alanım vardı lekelenme üzerine doktora gitmiştim kürtaj olmasam düşük olacaktı büyük ihtimalle , öncesinde bir düşüğüm daha olduğu ixin bir an önce bitsin istedim. Çok çok zor bir durum çok geçmiş olsun, üzüleceksiniz evet üzülmemek mümkün değil ama sonra toparlayıp yolunuza devam edeceksiniz , en hayırlı zamanda sağlıklı gebelik nasip olur inşallah 🌸