Haappiness
Yaa inşallah boş gebelik değildir boş gebelıkte aynı normal gebelık gibiymiş her şey aynı hatta yolk kesesi bile olabiliyormuş bazen bende cok araştırıp kafayı yemek üzereydim ama dış gebelikte kanama oluyor diye okumuştum inşallah bunların ikiside değildir sağlıklı grbeliktir geç döllenmedir inş benımkı gibi