Benimde son adrt tarihine göre 7+3 te gitmiştim ankara şehir hastanesine ondan önceki hafta keseyi görmüştük 7+3 te de yolk kesesini gördük bebek cıkcak gibi ama göremiyorum iki üç gün sonra mutlaka gel dedi kesemde büyükmüş çünkü bayağı telaşlandım kesin beni bul falan önemli dedi adetin düzenlimdiir dedi evet ddim kanama falan bende hiç olmadı ha doktor alttan bakalımmı dedi bende korktum yinede siz bilirsiniz ddim adam ısrar etmedi ertesi gün özele gittk duramadık orda bayan doktor baktı korkulcakta bişey değilmiş ama işte… alttan göründü ama 6haftalık çıktı son adet tarihin yeniden düzenlencekmiş sonraki haftada karından göründü kalp atışını falanda duyduk o yüzden bekleyin derim kanama kafamı karıştırdı ama keseniz var ama yolk keseniz görünmüyor belki haftaya oda oluşur on gün bekleyin banada öyle dediler ama kanama iişte kafamı karıştırdı