Askiletotomsu şaşırdık mı 🤷🏻♀️🤦🏻♀️ her gün zam gelmezse olmaz zaten 😤 1 kilo domates aldım dün pazardan, bide ucuz olur diye kapanırken gittim, 20 lira diyo adam kilosuna 😤😤 indirim istedim yapmadı da. 1 kg aldım artık npym. 50 lirayla gitmiştim. Para almayı unutmuşum. 4 kg patates de 30 liraymış. Patates domates aldım geldim. 🤦🏻♀️