ogrencianne35 aynn öyle. Bnmki minik. Korkuyorum üşütür diye. Önümüzdeki kış ne yaparız Allah büyük artık. 🙏 Bizde en fazla 60 da yaktık bu sene. Tabi hep uyuduğu için. Battaniye içinde sıkıntı olmadı. Ama emeklediği zaman daha fazla açmak lazım kombiyi, doğru 🙏😊