Feyza-nur orta kat bu yönden avantaj gerçekten. Bizim altımız da boş, 3 tarafımız da açık, pencere boydan boya bide. Üst katta da kimse yoktu 1 ay öncesine kadar. 1 aydır taşındılar. Ama açmadılar sanırım, yada az yakıolar 😬 hiç bir fark olmadı çünkü 🙄