kubra44 bende 34+0 da sancılandım, kasıklarımda adet sancısı gibi bir şey oldu, sonra ince belime ve sol dizime kadar kısa süreli sızı girdi. Dün sabah yani 34+1 de sabah yine ince belime ve dizlerime sızı girdi. Doktoruma mesaj attım hemen gel dedi. Gittik ultrasonla baktı iyi dedi. Doğumhanede nst ye bağlayacaklar sancı çıkarsa vajinal ultrasonla bakacam dedi. Nst de aralıklı sancım çıktı. Vajinal ultrasonla ile rahim ağzı uzunluğuna baktı 36 mm iyi kısa değil ama kısalabilir her an. Kısa çıksaydı ciğer geliştirici iğne yapacaktım, doğum başlayabilir artık 34. Haftadan sonra dedi. Cuma günü sabah tekrar çağırdı. Yine bugün ara ara belim sancılandı. İnşallah sağlıklı bir şekilde zamanında alırız kucağımıza 🙏