iyi akşamlar anneler 32+2haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı nst de sancı çıktı ama ben sancı hissetmedim ya da sancı nasıl bişey onu bilmiyorum😔sonra alttan muayene ettiler bi sorun yok ama sancın falan olursa gel dediler.ben çok korkuyorum acaba bu haftalarda normal mi erken doğum olur mu