3oglanannesi
Bana da açılman yok dedi rahim ağzı uzunluğu da normaldi. Ama sancı çıkıyor nstde. İnternette okuduklarından dehşete düşüyorum. Doktorların erken doğumla ilgili yazıları var önlenemez diyor resmen Ya delircem ben düşünmekten artık delircem. Sebebini de bilmiyorum mantar mı oldum da haberim olmadı vücuda yayıldı diyorum, enfeksiyonu mu fark etmedik de oldu diyorum, benim yüzümden gibi geliyor çaresizlik çok kötü psikolojim bozuldu artık benim Ya