bir_pasa_annesi bu ilk zamanlar özellikle zor geçer evet mesela ben tatlı olan herşeyden nefret etmiştim en sevdiğim çikolata ona bile bakmak istemiyordum düşün mesela bana limon ekşili olan şeyler iyi geliyordu çiğ köfte mesela ilk canım bunu istemişti çok güzel gelmişti hiçbirşey yemiyordum. Tuzlu kraker dene ben onu yiyordum birde ilk zamanlar eşim sağolsun sürekli alıp getirirdi. Ağzının tadı bir süre böyle olacak sonra düzelecek biraz sabır sadece canım. İnan bende çok zor geçirdim kendime kalkıp yoğurt çorbası yapardım zorla oda ekşili iyi gelirdi ama nasıl yapardım birde bana sor sırf mideme iyi gerçek diye. Salata o zaman uygundu tabi yazdı birde ona tuz döküp yiyordum bazı zamanlar sadece karnımı onunla doyurdum. Kahvaltıda mesela yiyemiyordum bişey çaydan nefret ettim uzun bir süre sadece domates ekmek yiyordum domatesi tuzlayıp ekmeğime koyuyordum onu da seviyordum. Yeşillik yedim limonlayıp. Bunun gibi kendini tanıyacaksın ağır şeyler yiyemezsin hiç zorlama kendini. Canın be istiyorsa hafif olacak onlardan ye canım. Bebek bir şekilde besleniyor zaten su içmeye çalış birde