bir_pasa_annesi yoksa kızın mı olacak seninde acaba 🤭😄 benim 5 aydan sonra azaldı ama tamamen yine geçmemişti canım malesef ama herkesin de öyle değildir benim normalde de mide bulantılarım çok olurdu o yüzden geçmedi öyle hemen senin inşallah 3 aydan sonra düzelir 🙏🏻 Ama şiddetli olan kısım 2 buçuk 3 aydan sonra geçmişti sonrasında mide bulantısı kalmıştı o geçmedi öyle hemen. Bende ara ara hep oldu yarın inşallah doğumun olacak benim kızçe çok nazlı çıktı doktorum da daha riske atmayalım dedi sezaryen olucaz 40+3 üm 😁