bir_pasa_annesi annelikyolculugu2875 hm o zaman ilacın etkisi uyku bende ilk kez kullandığım için korktum açıkçası
SunnyG bir_pasa_annesi günde 4 taneye kadar içilebiliyor. Ben bu şekilde bir aydan fazla kullandım. Problem yaşamadım
bir_pasa_annesi tuce2 öyle yapacam artık cnm çünkü dayanamıyorum oğlum da var mecbur onla ilgileniyorum uyumanam lazım 🥰😅
bir_pasa_annesi Nesrincente demekki kişiden kişiye değişiyormuş cnm çünkü bazılarında yapmış bazılarında yapmamış 🤷
bir_pasa_annesi freedyaq folik asit folbiol haftada bir alıyorum bir de her gün elevit kullanıyorum doktorum dedi herhalde onun için de de var folik asit
Nesrincente bir_pasa_annesi gece uyumadan önce ac karna içilmesi lazım demediler mı eczanede de soylüyolar
Nesrincente bir_pasa_annesi bana hem doktor hem eczanede ac karna gec yatmadan önce dedıler hatta ben mesela 11 gıbı yaptıcam tok hıssedıyordum kendımi uyuyup emzirmek ıcın kalktığımda mesela 1 gbı ozaman ıcıyordum
170217 bir_pasa_annesi işe gidiyorum sabah servisle içmezsem kusuyorum mecbur içmek zorundayım serviste uyuyorum falan ama zor yaa
Bendiyebiri bir_pasa_annesi gece iç diyorlar. Hem doktorum öyle dedi hem eczane. Hatta tam yatağa girdiğinde uyuyacağın zaman içmelisin dedi. Birde öyle dene bence.
Busraaltsoy bir_pasa_annesi 😂😂uyuşturuyor canım kolumu kaldiramaz hale geliyorum 😂 sen akşam iç uyumadan önce hem rahat uyursun sabah miden bulanırsa 2 tane iç uyumadan önce sabah içersen gündüz seni uyuşturur işini gücünü yapamazsın ben böyleydim valla akşam içiyordum rahat uyuyordum 30+6 doktorum bu sefer ilacı yazmadi bana😂bebek hareketini etkiliyor diye mide bulantısını çekecem artık 😕
Skrn3- Geceleri yatmadan 2 tane içmen gerekiyor doktorda bu şekilde öneriyor , bulantın hafifleyince 1 e indirirsin. Seni iyi anlıyorum çünkü Bende birkaç kere gündüz içtim uykum çok gelmişti basımı kaldıramıyordum 😅
bir_pasa_annesi Skrn3- ya hiç deme valla bugün öğlen 12 di kalkdigim oda zorla oğlum geldi öpe öpe kaldırdı Allah’tan akıllı çocuk
Bendiyebiri bir_pasa_annesi umarım iyi gelir canım benimde uzun bi süre devam etti 2 tane içiyordum bu Arada ben. Sonra sonra azaldı mide bulantım. 40. Haftadayım ara ara kullanıyorum hala öyle diyim yani