cemreee__ Mom545441 canım çok güzel çıkmış değerin bencee ay sende bana umut oluyorsun bende bu ay kimyasal geçirdim ya 😍
Ozlm0916 Bfduam kız benim haberim yoktu ki hamile oldugumdan ilk 2 ay yumurtlama doneminde yaptik olmadi sonra adetten hemen sonra yapilinca tuttugunu ögrendim adetim bitince hemen yaptik ama ihtimal vermiyodum ben afedersin ama bide o ay cok iliski yasayamadik grip felan olmustum ben goguslerimde felan agri vardi ama ben adet olacam diye umursamiyodm sonra adet olacagm gun arkadasm geldi bize icimde bi seylik var ille test yapalm dedi yaptik pozitif cikinca sok yasadm ben zatn ertesi gunu hastaneye gittigimizde bebek 4+4 günlkmş 🤭😊🤲❤😘 çok şükür şimdi 21+5 olduk oğlumla benimde hikayem böyle işte rabbim isteyen herkese versin 😍👶🥰💙
Bfduam Ozlm0916 ne güzel sürpriz yapmış:) O ay ovulasyon yapmadin mı daha, sadece adet sonrası mı ilişki oldu? Rabbim sağlıkla kucağına aldırsın🤲
Cennet-Kokulum uykusuz1parol Merhaba bence direk kan testi verin en iyi sonucu ordan öğrenirsiniz. Bazı testler yanıltabilir çünkü.
uykusuz1parol Cennet-Kokulum Sağlık ocağina yarın gitmeyi düşünüyorum aslında ama biraz daha beklesem mi
Bfduam Mavidunyamm olmadığının en güzel örneğinsin. Bi arkadaş geç yumurtladığından kalitesiz yumurtası olduğunu demişti.
Bfduam Kbraberk ne güze tevafuk olmuş. Şimdi nasılsın Ins ilaçla dengeye girmiştir. Insülin direnci mi hamileliği zorlaştırıyormus? Doğrudur konumuzuzdur, burda cok kişi olunca illaki denk.gelmisizdir postlarda.
Kbraberk Bfduam aynen canım insülün ve triodim dusunce oldu çok şükür canım sen nasılsın nasıl gidiyor
Bfduam Kbraberk geçmiş olsun tekrardan cnm, bende hamd olsun, tekrar kardeş için bekliyoruz bakalım, inş yine nasip olur.
Bfduam yavrularimm bacım yumurtlamayı görmelisin testler var ya o. Estağfurullah bu arada ne kusuru:)
Mom545441 cemreee__ hiç korkma kimyasal gebelik geçirdiğin için canım 3 ay içinde çok yüksek sağlıklı gebelik 🥰🙏🏻
cemreee__ cemreee__ inşallah canım inşallaah senin adına da çok seviniyorum gerçekten allahım herkese nasip etsin 🥰🥰🥰
uykusuz1parol Bfduam hem heyecan hem tedirginim bebegim 10 aylik olacak daha çok kuçuk ama hayirlisi bakalim
Bfduam aylinpalaa gerçekten çok şaşırtıcı, demek ki testlerede pek güvenmemeli. Bende ordan aldım ovulasyonu. T çizgisi peki c ye yakın koyulaşmış mıydı, yani birbirine çok yakın koyulukta mıydı, oldukça silik mıydı?
aylinpalaa Bfduam yok t çizgisi hep silikti hiç koyulaşmadı ve aynı saatte yaptım saati hiç şaşmadı. Ben de güvenilmemesi gerektiğini düşünüyorum.