Bfduam hafsam_omerim ovülasyonla takip etmiş miydin yumurtlamanı adet günün de öğrendiğinde? Mucizem0825 adetten 10 gün öncesi, yumurtlamadan kaç gün sonra idi?
Papatya0707 Mehtapkz benim 10 gün gecikmeyle yaptım çok sabretmiştim bunu beklesem ne olacak ki dedim 3 yıl sonunda mucizevi şekilde hamile olduğumu öğrendim hala inananamıyorum🌸
Whitewomen Mehtapkz 7 gün gecikmiştim ama emzirdiğim için ve doğum yapalı uzun süre olmadığı için ona verdim. Sonra eşime test al dedim ikimiz de bisey yokda içimiz rahat etsin dedik ve test yaptım anında çift çizgi ve kıpkırmızı beynimden vuruldum tabi daha bebeğim 6 aylık eşime dedim git 2 tane daha al farkli markalar belki bi yanlışlık vardır. 2 tane daha aldı ve sonuç yine aynı ağladım sızlandım yapacak birşey yok kabullendim. Şuan 13+2 hamileyim. 8 ay 17 günlük bir kızım var.
Mehtapkz Whitewomen olsun canim birlikte buyurler arkadas olurlar valla bence cok guzel canm saglikla kavusun kuzum
Mavidunyamm Bfduam Hiç öyle bir şey duymadım. Geç yumurtlama olunca geç döllenme oluyo sadece. Ve geç döllenme ile bebeğini kucağına alan bir sürü insan var 🥰
Bfduam Mavidunyamm olmadığının en güzel örneğinsin. Bi arkadaş geç yumurtladığından kalitesiz yumurtası olduğunu demişti.
Mom545441 Zeynep0607 hahah maşallah sağlıcakla gelsin inşallah 🙏🏻 🥰🥰🥰🥰bende gebe olduğumu öğrenmeden önce rüya görmüştüm tekrar düğün yapıyoruz gelinlik bakıyorum ama beğenmediğimi denemiyorum bile çıkıyorum dükkandan sonra bi çocuk annesini babasını bırakmış geldi elimi tuttu diyorum çocuğum annen baban merak eder git gitmedi küçücük boyuyla elimi tutmuş kafası kaldırıp bana bakıyor ve tebessüm ediyordu🥰
Kbraberk Bfduam benım hormonumun bırı yuksektı o hormonde bobrek ustundeymıs gebe kalmayıda zorlastırıyomus onun ıcın yurt dısından ılac getıttırmıstı endokrın doktorum 1 aydır gelmesını beklıyodum memleketıme gıttım orda haber geldı 3 hfta once ılac geldı dıye memletıme geldım ılac antakyaya gelmıstı yaptırmaya gıdecektım arkadaslarım yaptırmadan once test ver dedıler yapım ama yok yanı dedım ysptım anında cıktı o ay hıc kafama takmadım kuzenımın nısanı vardı oynadım ettim bız senlede konusmustuk polıstık over oldugu ıcın trıod be ınsulun ılacı kullanıyordum bunlar duserse bebekde olur demıstım 2 3 ay ıcerısınde oyle de oldu cok şükür 😇
Bfduam Kbraberk ne güze tevafuk olmuş. Şimdi nasılsın Ins ilaçla dengeye girmiştir. Insülin direnci mi hamileliği zorlaştırıyormus? Doğrudur konumuzuzdur, burda cok kişi olunca illaki denk.gelmisizdir postlarda.
susamsmom Kbraberk Merhaba 🙋🏻♀️Troid ilacı kullanıyordum demişsiniz de nasıldı tiroidiniz hiper mi yoksa hipo mu ? Ve süreç nasıl ilerledi ilaç kullanmaya devam ettiniz mi ? Bende de var da troit 😍🤗
Bfduam yavrularimm bacım yumurtlamayı görmelisin testler var ya o. Estağfurullah bu arada ne kusuru:)
uykusuz1parol Cennet-Kokulum merhaba kim nasil öğrenmiş var mi benim gibi diye okumak için girdim uygulamaya ilkinde 2 gün geçti adetim test yaptim silik çizgi çıktı bu defa 2 gün geçto yaptım testi negatif çıktı bekliyorum acaba yine yapsam mı diye ama gelen giden de yok
Cennet-Kokulum uykusuz1parol Merhaba bence direk kan testi verin en iyi sonucu ordan öğrenirsiniz. Bazı testler yanıltabilir çünkü.
[silindi] Mehtapkz canım şu an 1.5 yıllık evliyim benim kadar kimse gebelik testi yapmamıştır herhalde :) sonuç olarak adetime 1 hafta kala rüya gördüm bi el karnımin derinliklerine bişey koydu rüyadan etkilendim adetime 4 gün kala erken gebelik testi yaptım hamileyim kuzum 21 haftalığım şu an rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın
Gizemdd Mor_papatya_ bende çok ümitliydim ama maalesef bende çift çizgiyi göremedim😔 bi kaç gün sonra tekrar yapmayı düşünüyorum
aylinpalaa Bfduam hemde çok şaşırdım hatta testleri birgebeningünlüğü sayfasından almıştım kadınlar bazı aylar yumurtlama görmez demişti ve o ay hamile kaldığımı öğrenince mucizeye inandım☺️
Bfduam aylinpalaa gerçekten çok şaşırtıcı, demek ki testlerede pek güvenmemeli. Bende ordan aldım ovulasyonu. T çizgisi peki c ye yakın koyulaşmış mıydı, yani birbirine çok yakın koyulukta mıydı, oldukça silik mıydı?
Bfduam Mehtapkz dr ne diyor ikincisinde 13 ay olmamasına? Benimde 1,5 yıl olacak olmadı kardeşi. Zeynep0607 birde kızsa tamamdır:)
Mehtapkz Bfduam ahhh kader arkadasim bu son klomendi canm sperm testi verdik hicbisey cikmadi adet olunca rahim filmi cekilicem bekliorum bazen sezerynden sonra tuplerde tikanklik oluyrmus bakalm benim olemi onuda yaptirik artik akisina birakicam nasipse
Ozlm0916 Bfduam kız benim haberim yoktu ki hamile oldugumdan ilk 2 ay yumurtlama doneminde yaptik olmadi sonra adetten hemen sonra yapilinca tuttugunu ögrendim adetim bitince hemen yaptik ama ihtimal vermiyodum ben afedersin ama bide o ay cok iliski yasayamadik grip felan olmustum ben goguslerimde felan agri vardi ama ben adet olacam diye umursamiyodm sonra adet olacagm gun arkadasm geldi bize icimde bi seylik var ille test yapalm dedi yaptik pozitif cikinca sok yasadm ben zatn ertesi gunu hastaneye gittigimizde bebek 4+4 günlkmş 🤭😊🤲❤😘 çok şükür şimdi 21+5 olduk oğlumla benimde hikayem böyle işte rabbim isteyen herkese versin 😍👶🥰💙
Deletedmom_7 Bfduam sabretmek zorundaydım ilkini erken yaptim da ne değişti kimyasal gebelikti yapmasaydım öğrenmezdim. Bunda hiç acele etmedim zaten eğer 1 hafta veya 10 gün adet geçtikten sonra hala adet olmuyor kanama olmuyorsa gerçekten gebelik var demektir. Kesin ve net sonuç. Testte tam net çizgi gördüm doktora da 10 gün gecikme olunca gittim beta 10.000 çıktı. Önceki gebeligimde iki günde bir beta artsin diye kan veriyordum bunda hiç öyle bir derdim olmadı acele etmediğim için hem beta 10.000 çıktı hem kese gördüm hem kalp atışıni duydum hepsi bir arada iyiki de acele etmemişim 🤗❤️