Bfduam sabretmek zorundaydım ilkini erken yaptim da ne değişti kimyasal gebelikti yapmasaydım öğrenmezdim. Bunda hiç acele etmedim zaten eğer 1 hafta veya 10 gün adet geçtikten sonra hala adet olmuyor kanama olmuyorsa gerçekten gebelik var demektir. Kesin ve net sonuç. Testte tam net çizgi gördüm doktora da 10 gün gecikme olunca gittim beta 10.000 çıktı. Önceki gebeligimde iki günde bir beta artsin diye kan veriyordum bunda hiç öyle bir derdim olmadı acele etmediğim için hem beta 10.000 çıktı hem kese gördüm hem kalp atışıni duydum hepsi bir arada iyiki de acele etmemişim 🤗❤️