Bende 23+3 günlük hamileyim bebek karnımda bir yere toplanıyor bazen hatta canımın acımasından hemen bakıyorum karnıma toplanmış ama sonra geciyor rahim kısalığı da sınıra yakın dedi doktor fitil verdi her ihtimale karşı doktora toplanma olduğunu söylemedim sizce ne yapmam gerek endişe edilmesi gereken bir durum mu bu