Kızlar benim 3 aydan sonra sağ Kasıgmda ağrı acı batma oldu. magnezyum ilacı kullandım geçmedi. Düşük olmaması için fitil ve iğne kullandım hamilelik boyunca. Sonra rahimde kist var dedi doktorum bebek kiste baskı yapıyor o yüzden ağrın var dedi. Bide erken doğum olma ihtimali var sertleşme kasılma kasık ağrısı olunca . 36. Haftaya kadar ilaçla iğne ile zor geldim sonra sezeryan