Cnsgkc Deniz9306 benim de rahim boyum normal canım ama kasılma oluyor ve nst de sancı olarak çıkıyor ben anlam veremiyorum bana olan şeye bilen yaşayan varsa söylesin delircem artık
Cnsgkc N_75 kasılırken acıtıyor mu ve ne sıklıkta oluyor önemli olan o gerçek olması için 20 dk içinde 4 kez falan oluyırss tehlike ama daha seyrekse sorun olmuyor
12mommy senayrtlk acile görün derim benimde o haftalarda oldu ben korktum gittim nts aldılar hatta cok su icmemekdende bebek toplanir sertlik olur demişti bana doktor
Hatice_551 senayrtlk Aslında 28.haftada hatta 27. haftada başlayınca normal sayılıyor. Siz yine de kötü düşünmeyip doktorunuza danışın bence 🙏🏻
Zeynebimmmmm Kızlar bende 33 haftalık hamileyim 31den beri sancılarım çıktı ultrasonda yatış verdiler kabul edemedim açıklık yoktu 2 haftadır evde yatıyorum ama karın ağrısı ishal oluyo bugünde ıyce arttı bu ağrıdan korkmamalımiyim kasigimda ağrı giriyor
Peperonni Deniz9306 Aynen benim de öyle 16. Haftada gittiğimde söylemiştim hiç bişe demedi doktor. Tarama testleri yapıldı az önce yine oldu mesane tarafına geliyor ve orada şişiyor ama bence kafası değil sırtı falan elimi koyunca avuç kadar yani. Kendimi sallayınca düzeliyor sürekli değil ama günde 1 kere falan oluyor bazen sabaha bazen öğlen bazen akşam. Ve çok nadir adet ağrısı gibi ağrı oluyor
senayrtlk Peperonni benimde aynı şekilde oluyor sağ tarafıma toplanıyor sağ kasığımda ağrı oluyordu dün magnezyum kullanmaya başladım bugün hiç ağrım olmadı çok şükür. Magnezyum kasılmayı önlüyormuş
Peperonni senayrtlk Evet gördüm onu burda bir sonraki doktor randevumda söyleyeceğim. Aslında ağrı yok bende bir tek dün şişlik olan yerde adet ağrısı gibi Bi his vardı. Bugun yine oldu o şekilde ama ağrı yoktu şişlik sadece inşallah sorun yoktur
senayrtlk Peperonni kötü düşünmeyelim biraz belinin arkasına yastık koy uzan bence ben öyle yaptım hafif yatınca yerini değiştiriyor
sendekimsinnn Ya bende 18 haftalık hamileyim henüz göbeğim çok küçük sırt üstü diz bir şekilde yattıgımda karnımda bi sertlik oluyo acaba rahimmi o yoksa tehlikeli bişeymi ilk gebeliğim anlamıyorum