zclkkubra
Hayir canim ben hep anne olmayi, cocuk sahibi olmayi cok istemishimdir, ama bundan 2-3 yil once annemle babam ayrilmishlardi ozaman cok stres gecirmishtik. Ve sonra adetim falnda duzensizleshmeye bashladi. (Zaten duzensizdi 1 hafta 10 gun gec olurdu ilk adet gordugum gunden beri) ama ondan sonra 2-3 ay arayla ve sonrasinda 4-5 ay olmadigim zamanlar oluyordu… bende tabi babaannemle yashadigim icin ona soylemeye utanmishtim cok gec soyledim Belki biraz erken tedavi edilse cok daha iyi olrdu