Iyi akşamlar kızlar… ben yaklaşık 1 yıl olacak evliyim, doktora gittim cocuk düşünüyoruz diye. (Genelde adetim düzensizdi, kist vardı vs hep gittigim dokturdu) doktor dedi rahmin cok küçük ve yumurta sayın cok az. Ve cok yakında onlarda bite bilir… (bu arada 19 yaşındayım)
Bunun icin önere bileceginiz birşey varmı? Kür, ilac? Yada sogan kurunu deneyip etkisini gören memnun kalan? Yada hayit otu? Aslan pencesi? Deneyenler yardimci ola bilirmi kizlar🙏🏻💗