Karaaslan Mihriballim aciyormu o fitili yaparkene . Ve kontrol ediyorlarmi acikligi aci varmi yaniii bidr sancin ne gubi oluyo reglimi
Mihriballim Karaaslan acı olmadı da yani çatı muayenesi gibi biraz fazla ileri itiyor o rahatsız edici korkulucak birşeyi yok kuzum
Mihriballim Karaaslan evet şuan ağrılarım var hafif hafif adetin ilk günü böyle belin bacakların ağrır ya tutuk bı ağrı onun gibi
1prenses_annesii Mihriballim iki güne dogurmazsam benim de sonum böyle olacak o yüzden sıkı takipteyim😄😄
Mihriballim 1prenses_annesii 😀🤭 korkma bebegimmsuanlik.muhtesem gidiyor tatlı tatlı ağrılarım var kendi sancılarım asla suni sancı vermiyorlar bu fitille açılma oldukça kendi sancin geliyor 🥰☺️ dayanilmayacak bişey yok şuan gayet rahat 😍🙏
yavrularimm Mihriballim oy canim simdi abtest alip namaz kilicam isimin soylermisin senin icin dua ediyim