Ceylankosova Mihriballim saglikla kucaginiza alin insallah rabbim bereketle huzurla saglikla buyutmeyi nasip etsin
Momcrowns Mihriballim sezaryen sonrası normal doğum istiyordunuz değil mi kendi sancılarınız gelmedi mi o jelle bende sanci epey oluşmuştu ama açılma olmamıştı
Mihriballim Momcrowns evet ssvd istiyorum . Bendede sancılar başladı ama açıklık ne durumda bilmiyorum hala.bakilmadi açılma var mı diye
Mihriballim Karaaslan sancilanmaya başladım kuzum adet olucak gibi ağrılarım var şuan nst de 60 çıkan sancılarım var
1prenses_annesii Mihriballim gitmeden önce açılman var miydi acaba benim en son 2 cmdi bakmadilar bi daha perşembe bakacak tekrar