Hiçbir bebek, ömür boyu bakıma muhtaç bir hayata başlamayı hak etmez. Bebeğinize zulüm yaşatmayın. Siz ister miydiniz bir ömür engelli, bakıma muhtaç bir hayatı yaşamayı? Eminim öyle bir hayattansa ölmeyi tercih ederdiniz. Çünkü o hayat değil. Mucize falan filan bunları kenara bırakın. Tıp ne derse ona güvenin. Birden çok doktora görünün birden çok test yaptırın. Eğer çoğunluk hemfikir ise aldırın.