Ayaf Mocuzemiz tewekkur ederim canim.hayir vermedim..doktor bir sorun olmadigini soyledigi icin gerek duymadim acikcasi
yamacinannesii Nilist Maalesef size katılıyorum Allah kimseye yaşatmasın çok aşırı zor bi karar ama insan hep düşünmez mi ben ölürsem diye ben öldükten sonra kim bakacak anne gibi bakabilirler mi hem de özel bi çocuğa