Ne güzel teslimiyetinizi Allah’a adamışsınız 🥲 Rabbim ne derse o olur,dileseydi ilk bebeğin gibi bunun da kalbini durdururdu. Kalbi atan,karnında hareketlerini hissettiğiniz bebeğinizi aldırmak, tabiki de canilik! Anne karnında ki bebeklerin beyni doğum zamanına kadar bile tamamlanmaz ,belki Rabbimin bi mucizesi ile hücre kendini yeniler. Siz kendinizi üzmeyin, çok duydum ve gördüm çocuğu için neler neler diyen doktorları ama doğduğu zaman hiç bir kusuru olmayan bebekleri, inşallah sizinde öyle olur 🙏💚