Tuliy5 Mihriballim Mihrimah Sultan çok asil bir isim. Hira yanında fazla sıradan kalıyor. Mihrişah çok daha güzel olur 🥰 Mahperi ve Mehlika gibi isimler de güzel olur
Mihriballim DilaraArslan07 ayy çiçeğim benim inşaallah Allah razı olsun inşallah bı dogurayimda hayırlısıyla 🥰🤭 zaman su misali akıp gidiyor bı bakmışsın yarın sizinde gününüz gelmiş ❤️
Tubmavi Mihriballim ben çok tutmadım biraz eski gelsi bana 🤭 ama eşinle birlikte içinize siniyorsa onu koyun. Önemli olan sizin beğenmeniz.
erdem_agah benmuge ay size nasıl hak verdim 😂😂 iki isim furyasi anlaşılır gibi değil. Hani niye iki isim koymadin diye çocuğun anneye kizma ihtimali de ayrıca garip geldi bana. İki isimli biri olarak tek hatta 5 harfli bir ismim olsa daha mutlu olacağımı düşünüyorum. Bir de şöyle bi ihtimal var iki isimli çocuklar için. İki ismini de begenmezse nolacak 🙈🤔 bence çocuklar biraz anne babanin kararlarina saygi duymayi ogrenecek bir noktadan sonra… Begenmiyorsa ilerde degistirsin tabi ama benim kararimi sorgulayamaz ben onun icin en iyi ismi bu kadar arastiriyorken. 😁
benmuge erdem_agah ama bazen çocuk da haklı ki ilk isim ya dede ya nene ismi. Çocuk büyüyünce o ismi asla kullanmak istemiyor. Zaten anne babada çoğu zaman 2.ismi ile sesleniyor. Ama eğitim hayatı boyunca o ilk isim çocuğa yapışıp kalıyor. Misal sen adını oğuz koyuyorsun. Hadi dede adı koyalım diyoruz Abdullah Oğuz koyuyoruz mesela. Soyadı da uzunsa vay haline 🤣 isim hakkı anne babanın zaten. Ama değiştirmek isterse de engel olmam. Benim babam değiştirmiş dede adı koymuşlar mesela. Benimkini de babannem Benim adımı koy demiş. Babam tabi isim kötü olduğu için koymak istememiş. (Şükür jdfjfj) Müjganmış. Yakın olsun diye Müge koymuş. Mügenin anlamına İnci çiçeği demek. Ben de kızımın adını İnci koyucam şimdi 🤣
erdem_agah benmuge iki isimden birinin nene dede ismi olduğu durumlari kastetmiyorum çünkü bazen hakikaten büyükler bu konuda çok inatçı olup isimlerini koyduruyor. Mesela arkadaşım cocuguna Nuri ismini koydu kayinbabasinin adi ve çok ağlamıştı. Ama kimi anne babalarda iki isim koyma çabası var özellikle hani tek isim olmuyor gibi. Birde büyüyünce istedigini seçer mantığı var. Ya ikisini de sevmezse o zaman ismini degistirir. 😁 Ben iki ismimi de cok seviyorum çünkü 30 yil o isimlerle yaşadım ama iki isim koyulduğu için hep sıkıntı yaşadım. En basitinden yurt dışında yaşıyorum bana ismini hecele dedikleri zaman cok uzun sürüyor ve bitene kadar bunalım geliyo 🤭🙈
Afro-dit Mihriballim canım Rabbım hayırlı sağlıklı kucağına almayı nasip etsin inşallah haftamız aynıydı seninle benim doktorum 8 Nisan a gün verdi çok geç değil mi 2.sezeryan için şuan 37+6 yiz
Mihriballim Afro-dit bilmiyorum ki kuzum bebeğin gelişimi nasıl benim doktorumda sezeryan olsa 39 larda alacaktı