benmuge inşallah sevdiği bir isim olur de tek olması daha rahat. Bende hep tek isim düşünüyordum ama rahmetli kayınvalidem ismine karar verdim bir isimde ailecek bulduk, tercih hakkı olsun diye. iki isimle başlayınca öyle devam ettim 🤔 sevebilir diyeceğim kısa isimler tercih ettik.