benmuge iki isimden birinin nene dede ismi olduğu durumlari kastetmiyorum çünkü bazen hakikaten büyükler bu konuda çok inatçı olup isimlerini koyduruyor. Mesela arkadaşım cocuguna Nuri ismini koydu kayinbabasinin adi ve çok ağlamıştı. Ama kimi anne babalarda iki isim koyma çabası var özellikle hani tek isim olmuyor gibi. Birde büyüyünce istedigini seçer mantığı var. Ya ikisini de sevmezse o zaman ismini degistirir. 😁 Ben iki ismimi de cok seviyorum çünkü 30 yil o isimlerle yaşadım ama iki isim koyulduğu için hep sıkıntı yaşadım. En basitinden yurt dışında yaşıyorum bana ismini hecele dedikleri zaman cok uzun sürüyor ve bitene kadar bunalım geliyo 🤭🙈