Smyye1B silenceee Balık ve çikolatalı sütten tiksindim. 27.ci haftadayım hala devam ediyor görmek dahi istemiyorum..🤢
sema080117 Benim yemeklere karşı hassasiyetim olmadı şükür☺️ ben 8 haftalık hamileyken bulaşık deterjanından tiksindim, 22. haftadayım hala kokusunu alınca öğürme hissi geliyor ve geçmedi bence doğurunca da geçmeyecek 😂
silenceee Ruveyda_baskapan bende sanirim hamilelik boyunca sadece corba icebilecekmisim gibi geliyo🥺😁
SimayeceninAnnesi silenceee ben ilk zamanlar o kdr cok bulantı kusma vardı kı seruma fln gıdıyordum ağlıyordum anneme ben açım bunu hissediyorum diye ay kuzum vala zor gunler geçirdimmm sanırım herkesde geçiriyo ama geçiyo bak korkma suan aç değilim sadece yemediğim şeyler oluyo en azından su ıcıyorum 😁 bi ara su kokmasını bırak yagmur yagarken balkona cıkamıyordum yagan yagmur kokuyodu kusuyordum o derece valla
silenceee SimayeceninAnnesi ahaha yagmurr beni bitirdi🤣🤣 kac haftalik senin canim ne kadarlikken gecti ben daha cok basindayim yaa
Anne12 silenceee soğan kavurunca çıkan koku ve çay ikisindende nefret ediyorum. Hatta diyorum ki bu çay ne kadar iğrenç birşey ben önceden nasıl iciyormusum 😀 fakat ilk hamileligimdede öyleydi doğum yaptıktan sonra çay içmeye devam ettim 😅
Emine4280 Sinoooom bende hiç birşeyden tiksinmedim kızlarım var iki tane şuan üçüncüye hamileyim iki kizimdaj da mutfak dolaprli ve buz dolabı kokusundan tiksinmisdim
SimayeceninAnnesi silenceee valla bak aglıyordum zaten sureklı yagmur kar yagdıkca nefes alamıcam sanıyordum düşün banyo yapmaya eşim zorla götürüyodu su kokuyo yıkanamam dıye vala cok zor geçirdim suan 17 yiz ama inan bir haftadır belki iki haftadır yıkanmaktan hoslanıyorım koku bitti yemek yemeye başladım ama yinede prilam içiyorum gunde 4 adet 6 haftalıktım bu duyguları ve ılacı ıcmeye basladıgımda hala sabahları uyanır uyanmaz kusuyorum 😞