silenceee ben ilk zamanlar o kdr cok bulantı kusma vardı kı seruma fln gıdıyordum ağlıyordum anneme ben açım bunu hissediyorum diye ay kuzum vala zor gunler geçirdimmm sanırım herkesde geçiriyo ama geçiyo bak korkma suan aç değilim sadece yemediğim şeyler oluyo en azından su ıcıyorum 😁 bi ara su kokmasını bırak yagmur yagarken balkona cıkamıyordum yagan yagmur kokuyodu kusuyordum o derece valla