silenceee valla bak aglıyordum zaten sureklı yagmur kar yagdıkca nefes alamıcam sanıyordum düşün banyo yapmaya eşim zorla götürüyodu su kokuyo yıkanamam dıye vala cok zor geçirdim suan 17 yiz ama inan bir haftadır belki iki haftadır yıkanmaktan hoslanıyorım koku bitti yemek yemeye başladım ama yinede prilam içiyorum gunde 4 adet 6 haftalıktım bu duyguları ve ılacı ıcmeye basladıgımda hala sabahları uyanır uyanmaz kusuyorum 😞