Novaa Nur_1 Benim de 28 aralık’tı. Geç yumurtlama olduğu için 2 ocak olarak güncelledi doktorum, zaten ultrasondaki crl de tahmini haftayı veriyor. Geç döllenme olduğunda ultrasonda çıkan haftaya göre tekrar sat belirleniyor.
Merveberill Nur_1 geç döllenme den dolayı olmuştur canım sıkma canını sağlıkla büyüsün yeterki en önemlisi o
northandmother Nur_1 son adet tarihinden itibaren bak zaten bu uygulama hesaplıyor benim de 8 Aralık son adet tarihim şu an 15+4 üm
biranneadayiyim Nur_1 canım adetlerinde ciddi düzensizlik var mıydı. Bu genelde o sebepten oluyor çünkü
Kubraplt06- biranneadayiyim kızlar zaten genel olarak olması gereken o değilmi insanlar adetliyken ilişkiye girmiyolar 1 hafta geriden gelmedi çok normal yani zaten adetin bitimi 1 hafta soruyo
Nur_1 biranneadayiyim hayiiir 11 yaşında regl oldum odur budur ne süresi 5 gunu şaşar ne ay dönümü şaşardı Sadece prolaktin yüksekliğim vardı 2 sene önce olan değerim 72 mi neydi ama 2 sene sonra hamile olmadan genel kontrol amaçlı gittiğimde değer 42 ye düşmüştü bı tek bu vardı bildigim
Yskmac Nur_1 son adet tarihinin ilk günü baz alınır gittiğim tüm doktorlar da bu şekilde hesapladı. İlk son adet tarihini soruyorlar zaten sizin doktorunuz neden öyle dedi acaba ben de anlamadım
Nur_1 Yskmac bana sağlık ocağı dedi ki ilk başta hamile miyim diye kan verdiğimde eğer çıkarsa biz son regla göre hesapliyoruz doktorlarin hesaplamasi başka demişti sanırım geç döllenme vs durumlarından
Mineeeecik Benim son adet tarihim 31 ocaktı en son gittiğimde onu 4 Şubat yaptı doktor ultrasona göre geç döllenme olmuş dedi. Haftayı da 4 gün geri çektik. Tam anlayamadım ama oluyor böyle şeyler sanırım
N_3637 Kubraplt06- benim ki tam son adet tarihine gore ilerliyor sat ile uyumlu ultrason tamamen yumurtlamanın yaşandığı zamanla ilgili galiba
Nur_1 Kubraplt06- 10 haftalıkken kontrole gitmiştim doktor sağlıklı demişti kalbini felan dinledim baya iyiydi he🥰❤️ ama işte hafta sorunu kafamı kurcaladı
Kubraplt06- Nur_1 zaten adetliyken ilişkiyemi giriliyo o haftadan hesaplansın bilmiyorum ama çok şaçma yani
Kubraplt06- Nur_1 hiç sıkıntı olmaz canım. Kalbini ferah tut 🙏🏻 Doktorunun dedi doğrudur hafta olarak
Pcoslubiranne Nur_1 benim 28 aralik 12+5 adete gore ama ultrasonda 1 hafta geride cikiyor.Gec döllenme olmus.Haftan yukseldikce arayi kapatiyor bebek cok onemli olmuyor.