Nur_1 benimde sat 20aralık.. ilk doktora gittiğimde sata göre 6+ cıkması gerekiyormuş benim 5+ çıkmıştı haftası sonradan bebek büyüdükçe yakaladı normal haftasını.. hatta ben geriden mi geliyor diye çok endişe etmiştim dr çok normal haftan ilerdikçe düzelecek düzelmezse de biz sat ını değiştiririz sıkıntı olmaz demişti. Ultrason ölçümleriyle sat bazen farklı sonuclar verebiliyormuş yani döllenmeden kaynaklı.. Allahın izniyle bi sıkıntı yoktur için rahat olsun 🙏🏼❤️😇