Hanımlar
Benim son regl tarihim 13 Aralık 2021
Doktorun demesine göre Ocak 1 den itibaren o gunu baz alicaz dedi yani doktorun demesine göre ben 12+1 im şuan
Benim son regl tarihini mi baz almam gerek ultrason tarihini mi ben şuan kaç haftaligim tam olarak 😂 ya da doktor niye Ocak 1 dedi hani geç döllenme mi acaba hep unutuyorum sormayı aklıma takıldı ❤️ cevaplarını bekliyorum 🌹